ثبت نام اعضا جدید

فرم ثبت نام

برای ثبت نام در سایت لازم است فرم زیر را تکمیل نمایید . بعد از تکمیل فرم به آدرس ایمیل شما کلمه رمز و سایر اطلاعات ارسال خواهد شد. در صورتیکه ردر ورود اطلاعات بخصوص ایمیل دقت لازم انجام نگیرد اطلاعات مربوطه اشتباها به ادرس شخص دیگری ارسال میشود.

  • نام و اطلاعات کاربری

  • اطلاعات تماس

  • درباره خودتان

    ویدئو

    کرونا ویروس

    لزوم نگاه هوشمندانه تر به شیوع بیماری کووید ۱۹: مصاحبه دوم با دکتر Ioannidis استاد دانشگاه استنفورد

    در یک مطالعه که توسط محققان دانشگاه استنفورد در امریکا از طریق انجام تست آنتی بادی بر علیهSARS-CoV- 2 در بعد جمعیتی در شهر سانتا کلارا انجام شده تخمین شیوع نشان دهنده آن است که بین ۴۸۰۰۰ تا ۸۱۰۰۰ نفر در این به این ویروس آلوده شده اند ، این تخمین ۵۰-۸۵ برابر بیشتر از تعداد موارد تایید شده توسط آزمایش می باشد و در واقع عفونت بسیار گسترده تر از تعداد موارد تایید شده است و لذا مرگ و میر بسیار کمتر از آن که تاکنون اعلام شده می باشد و نزدیک به میزان مرگ و میر آنفولانزا خواهد بود. آنها نتیجه گرفتند که این تخمین می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا از آن برای کالیبراسیون پیش بینی های همه گیر و مرگ و میر و سیاست‌های بازگشایی استفاده کرد. نتایج این مطالعه به صورت پرینت منتشر شده و هنوز تحت داوری مستقل قرار نگرفته است […]

    آموزش عملی

    یافته های postmortem در بیماران کووید-۱۹

    از کانال Peak Prosperity از دقیقه ۳ تا ۲۷ مربوط به این موضوع است. سایر قسمت های ویدئو به جوانب دیگر از جمله مسایل اقتصادی می پردازد.