چگونه کرونا ویروس تبدیل به یک فاجعه آمریکایی شد؟

چند نفر با بیماری کورو ویروس در ایالات متحده مریض هستند و کی آنها بیمار شدند؟
اینها سؤالهای اساسی برای پاسخ دادن هستند ، اما هرگز به آنها پاسخ خوبی داده نشده است. داده های بایگانی شده از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها – که در نمودار زیر نشان داده شده است – نشان می دهد که دولت آمریکا با شروع شیوع بیماری ، به طور چشمگیری متوجه آنچه را که در آمریکا در حال وقوع بود نبوده است.
تا روز آخر ماه فوریه ، CDC تنها۱۵ مورد مثبت از بیماری را در آمریکا گزارش کرده بود.

در هفته گذشته ، با افزایش ظرفیت آزمایش کشور ، منابع رسمی موارد بیشتری را کشف کردند. امروز بیش از ۱۷۰۰۰ نفر تست مثبت گزارش شده است.

این عدد ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد اما کارشناسان معتقدند که ایالات متحده هنوز افراد کافی را آزمایش نمی کند تا شیوع واقعی شیوع این شیوع را تشخیص دهد. Trevor Bedford ، ویروس شناس ، شواهدی را یافت که نشان داد که کورو ویروس در ژانویه در ایالات متحده شروع به گسترش می کند. وی می گوید ، این ویروس تقریباً ۸۷،۰۰۰ آمریکایی را آلوده کرده است.

این منحنی تخمین وی از وضعیت همه گیری در آمریکا را در مقایسه با تعداد افرادی که فکر می کردیم در آن زمان مریض بودند را نشان می دهد.

واقعیت این است که ما تعداد واقعی مبتلایان به این ویروس در آمریکا را نمی دانیم.

آمریکا به زودی �سیل زیاد بیماران مبتلا به کرونا ویروس روبه‌رو خواهد شد و به تبع آن میزان مرگ و میر نیز افزایش خواهد یافت.

در یک مطالعه که توسط امپریال کالج لندن انجام گرفته است پیش بینی شده است که در صورتی که اقدامات جدی و تهاجمی بر علیه این ویروس انجام نشود � دهم میلیون آمریکایی در ماه‌های آینده جان خود را در اثر این ویروس از دست خواهند داد.

یک روز بعد از انتشار این مطالعه محقق اصلی این گزارش دچار سرفه خشک و تب شد او مبتلا به کوید ۱۹ شده بود

زمانی که شهر وان در آتش عفونت ویروسی در دسامبر می سوخت دولت آمریکا فقط اقدامات ناکافی و غیر منطقی برای جلوگیری از انتشار ویروس انجام داد.

این دولت ورود خارجی ها ای را که از چین آمده بودند ممنوع کرد اما آمریکایی‌هایی را که از چین وارد می شدند به صورت منظم غربالگری نکرد. رئیس جمهور آمریکا واکنش دموکرات ها به این ویروس را به باد مسخره گرفتند و آن را یک خبر دروغ جدید نامید و در نتیجه مردم کشور به دو دسته مخالف و موافق در برابر واکنش های مراقبتی بهداشتی تقسیم شدند. در همین اثنا شهر سیاتل کاملاً به بیماری مبتلا شده بود قبل از آنکه سی دی سی هیچ‌گونه اقدام مراقبتی جدیدی را شروع کرده باشد.

کوید ۱۹ یک فاجعه با حرکت آهسته است که علائم آن به تدریج آشکار می شود. زمانی که ابعاد مختلف واقعیت به خوبی ارزیابی شود آن گاه جوانب درد آور حرکات ابتدایی دولت آمریکا در مقابله با حادثه بیشتر روشن خواهد شد.

ویدئو

کرونا ویروس

لزوم نگاه هوشمندانه تر به شیوع بیماری کووید ۱۹: مصاحبه دوم با دکتر Ioannidis استاد دانشگاه استنفورد

در یک مطالعه که توسط محققان دانشگاه استنفورد در امریکا از طریق انجام تست آنتی بادی بر علیهSARS-CoV- 2 در بعد جمعیتی در شهر سانتا کلارا انجام شده تخمین شیوع نشان دهنده آن است که بین ۴۸۰۰۰ تا ۸۱۰۰۰ نفر در این به این ویروس آلوده شده اند ، این تخمین ۵۰-۸۵ برابر بیشتر از تعداد موارد تایید شده توسط آزمایش می باشد و در واقع عفونت بسیار گسترده تر از تعداد موارد تایید شده است و لذا مرگ و میر بسیار کمتر از آن که تاکنون اعلام شده می باشد و نزدیک به میزان مرگ و میر آنفولانزا خواهد بود. آنها نتیجه گرفتند که این تخمین می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا از آن برای کالیبراسیون پیش بینی های همه گیر و مرگ و میر و سیاست‌های بازگشایی استفاده کرد. نتایج این مطالعه به صورت پرینت منتشر شده و هنوز تحت داوری مستقل قرار نگرفته است […]

آموزش عملی

یافته های postmortem در بیماران کووید-۱۹

از کانال Peak Prosperity از دقیقه ۳ تا ۲۷ مربوط به این موضوع است. سایر قسمت های ویدئو به جوانب دیگر از جمله مسایل اقتصادی می پردازد.